MORALNOŚĆ? NIE DZIĘKUJĘ

XXI wiek to piękny czas! Mamy wszystkiego od zajebania, mnóstwo marek i produktów ale w kwestii między ludzkiej to dajemy dupy(dosłownie).

Jak to jest, że w dzisiejszych czasach lojalność jest czymś kurwa rzadko spotykanym ? hm? Dlaczego prawie każda laska nie jest wierna jak Penelopa? Czemu większość facetów rucha co popadnie? Co jest kurwa nie tak?

Młode dupy to już są napalone jak kornik na szafę w wieku 14 lat, i rżną się z byle kim… Nie żebym wylewał jakieś smuty ze swojego życia ale po prostu widzę jak jest. Nie wiem czy to kwestia wychowania czy środowiska, czy chuj wie czego  ale to jest nie do ogarnięcia!

Nie ważne czy to gość czy laska to wszyscy są siebie warci… Gorzkie to i smutne lecz prawdziwe. Dlaczego laski dają się traktować jak szmaty? Nie ogarniam tego! To jest ponad moją głowę.

Faceci to już w ogóle ruchają co popadnie! Brzydka czy gruba, nieistotne ważne jest spenetrowanie jej pochwy! Bez jakiejkolwiek miłości! Bo miłość jest niemodna… Nik się nie zaangażuje, no bo po chuj?

Ludzie szukają miłości tam gdzie nie trzeba… Kurwa przecież ludzie nie doświadczyli miłości! Są zbyt zaślepieni przez popęd seksualny, który ustawia im życie…

Teraz łatwiej znaleźć seks niż związek! To jest chore… Ruchanie powinno być dopełnieniem a nie wszystkim. Przecież to chwilowa przyjemność, a ludzie traktują ją jak wieczną.

Szczerość to już archaizm! Nigdy kłamanie nie było takie łatwe. Co to za relacja, jeśli nie ma w niej szczerości!? Kompletne gówno.

No jasne można tak żyć, ruchać się z byle kim. Ale w pewnym momencie zastanowisz się i pomyślisz „Nikt mnie nie potrzebuje”, wtedy zostaniesz sam. Będziesz nikim.

Ludzie zachowują się jak zwierzęta, nawet gorzej… Ale kurwa mać nimi nie jesteśmy! Jesteśmy LUDŹMI! Tworzymy społeczność i zasady, które są nam potrzebne.

Zresztą mam to w dupie, dla mnie to wszyscy mogą pierdolić się jak małpy.

REDMAN

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *